Vælg en madkasse uden kemi til dit barn

Vælg en madkasse uden kemi til dit barn

Ønsker du, som forældre at tildele en fin madkasse til dit barn uden kemi, så vil en kemifri madkasse falde lige i din smag. En madkasse uden kemi vil give barnet et sikkert måltid, uden den lille vil risikere at modtage diverse former for fremmede kemikalier. Forældrene kan dermed trygt tildele deres lille guldklump en kemifri madkasse, uden nogen form for bekymring.

En madkasse uden kemi vil være 100 procent fri for BPA. BPA er en organisk forbindelse, som er særligt hormonforstyrrende. Udover dette er en kemifri madkasse fri for ftalater, hvor disse ftalater også er særligt hormonforstyrrende for barnet. En madkasse uden kemi til barnet gør det trygge måltid til en realitet. Derfor er der mange gode grunde til at vælge lige præcis en madkasse uden kemi til din lille guldklump. Da madkassen sørger for, at barnet ikke får følgevirkninger under anvendelse.

En madkasse uden kemi til de helt mindste er et must

En madkasse helt uden nogen former for kemi er et must at have for de helt mindste. En madkasse uden kemi har mange skønne og ikke mindst helt uundværlige fordele, der med garanti vil gøre hverdagen til et hit for både barn og forældre. En kemifri madkasse har det fineste og mest iøjnefaldende design. Udover dette fås en madkasse uden kemi i flotte og forskellige designs, dermed vil der til hver en tid være lige præcis den kemifrie madkasse, der passer til dit barn.

En kemifri madkasse har den perfekte størrelse, dermed vil barnet få den optimale mængde mad i løbet af enten skoledagen eller i løbet af dagen i børnehaven. En kemifri madkasse fås med inddelte rum, dermed vil maden ikke blandes, og kan derfor holdes appetitlig i løbet af hele dagen. Udover dette fås en madkasse uden kemi i mange skønne og iøjnefaldende farver, der med garanti vil sørge for at gøre måltidet en tand sjovere for forældrenes lille guldklump.

• En madkasse uden kemi sørger for at gøre måltidet sikkert for barnet, da alle forældre ønsker at passe godt på deres skønne børn
  • En kemifri madkasse er perfekt til skolebarnet og ikke mindst børnehavebarnet
  • En madkasse uden kemi indeholder ingen former for hormonforstyrrende stoffer

Undgå hormonforstyrrende stoffer

Det er særligt væsentligt at undgå hormonforstyrrende stoffer. De hormonforstyrrende stoffer påvirker særligt menneskets hormonsystem, som dermed kan skade os mennesker. Disse hormonforstyrrende stoffer bliver ofte optaget gennem mad og ikke mindst gennem produkter til huden. De hormonforstyrrende stoffer sættes i forbindelse med nedsat frugtbarhed, misdannelser og kræft. Derfor er det særligt vigtigt at undgå de hormonforstyrrende stoffer. Med en madkasse uden kemi undgår man de hormonforstyrrende stoffer, som ftalater og BPA. Dermed er en kemifri madkasse et must at have for de helt mindste.